Då är det väll min tur att bidra med lite bilder till den här tråden.
i år blev dock det dock inte riktigt som jag hade tänkt, har en tillfällig balkong nu under denna sommaren, men ska förhoppningsvis flytta vidare till hösten, därför kände jag inte att jag ville bygga någon mer robus ställning på balkongen, så spaljerna i plast blev lite tillfälligt men fungerar bra som lite insynsskydd och sen känns det mer ombonat.
På den vänstra klättrar blomman för dagen upp i sällskap med luktärt.
Och på den högra fjärilskrasse och luktärt. några ringblommor kastar sig ut från en väggampel, inte så genomtänkt beslut att plantera dom där, dom skulle behöva en mer stabil kruka, men dom blommar för fullt så får vara glad för de iaf.
bild 014.jpg
bild 015.jpg Några av mina tomatplantor, den till vänster är någon sort av busktomat, kommer dock troligen inte att välja dessa nästa år efter som den blev mkt större än vad jag hade tänkt. Då funkar den högra bättre, det är en gulpärontomat. Efter som att man är tomatallergiker så tänkte jag prova och se om jag tål den gula bättre.
bild 012.jpg Några pelargoner, den engelska har äntligen fått kropp, trodde inte den skulle blomma i år så jag blev jätte glad när jag upptäckte detta
bild 018.jpg Ska ut och fota lite mer så får jag återkomma med fler kort senare.