CITAT (Sollan @ 09-04-2004, 13:55)
CITAT (marie2002m @ 07-04-2004, 23:37)
(skiter i sandlådor,på grannarnas gårdar eller klöser repor på bilar, alla dessa problem har iallafall vi i vårat område
Jag är faktiskt mycket tveksam till att katter vässer på bilar. Är liksom fel underlag för att gymnastisera klorna... De föredrar nog soffan eller ett träd skulle jag tro.
Gillar skarpt Sannas sånger (och humor)
Kan tillägga att jag anser det vara större problem med hundägare, vissa låter hundarna lyfta på benet mot min postlåda, låter hundarna jaga katterna -på min tomt(!) utan att lyfta ett finger. Hundar har jag däremot inget emot
/sollan

Hej Sollan och alla andra som inte verkar tro att deras änglar(katterna) vässar sina klor på motorhuvudena och taken på bilarna, kan jag medela att detta är den bistra saningen dem gör dett men mitt problem ligger ändå inte på katterna utan ägarna (iallafall där vi bor vill inte ägarna ta ansvar för vad deras katter gör) skulle vara kul att veta vad man ska göra när lacken på sprilans nya bilar blir repade (och de är inga små repor) vem ska betala 20,000:- för att lacka om bilen???