Medlem
Antal inlägg: 326
Medlem nr: 15 992
Hej alla män, läs tråden Alla Damer, och fundera, skriv sedan ngra. rader här! Måste det vara ytterligheter för att ge en blomma till den man tycker om Kvinnan är värd det, bara så där, och jag är övertygad om, att du blir överraskad själv.
Medlem
Antal inlägg: 588
Medlem nr: 17 454
Det handlar till stor del om att vårda sitt förhållande. Från båda håll ska tilläggas. Förr eller senare kommer vardagen och det är då det gäller att hänga i och visa vad man tycker om varann. Löser man det i tid innan båda tappar intresset så kan man ha det hur bra som helst hela livet.
Synkar man inte ihop, man kanske har olika intressen eller olika behov av sex eller vad du vill, så måste båda anpassa sig. Jag tror att det är upp till båda att se till att man kommer överens så att det funkar. Sluta aldrig att ha kul ihop.
Felet många gör är att de låter det gå slentrian i ett förhållande, ofta märker man det inte själv när det smyger sig på. Jag vet...tro mig...jag håller just nu på att lappa ihop det med kvinnan i mitt liv, det vet jag att hon är, men vi lät det gå för långt. Det ska det inte få göra denna gången.