CITAT (Grå @ 06-08-2008, 18:29)

Då har jag en fråga som jag mycket gärna skulle vilja (många) svar på, för det är sällan man får chansen att fråga.
Vad innebär "kärlek hela livet" som en gåva från män?
För när vi lite grinigare kvinnor pratar med varandra om detta så innebär "kärlek hela livet" från en man ett enträget tjatande om sex och så en slentrianmässig snabbis i sänghalmen klockan 21 varje kväll i 30 års tid..?
varje dag!!!!
Vad du än gör
grå...släpp aldrig den mannen!!!!!
CITAT (AndersKbg @ 06-08-2008, 18:41)

Det handlar till stor del om att vårda sitt förhållande. Från båda håll ska tilläggas.
Förr eller senare kommer vardagen och det är då det gäller att hänga i och visa vad man tycker om varann.
Löser man det i tid innan båda tappar intresset så kan man ha det hur bra som helst hela livet.
Synkar man inte ihop, man kanske har olika intressen eller olika behov av sex eller vad du vill, så måste båda anpassa sig.
Jag tror att det är upp till båda att se till att man kommer överens så att det funkar.
Sluta aldrig att ha kul ihop.
Felet många gör är att de låter det gå slentrian i ett förhållande, ofta märker man det inte själv när det smyger sig på. Jag vet...tro mig...jag håller just nu på att lappa ihop det med kvinnan i mitt liv, det vet jag att hon är, men vi lät det gå för långt. Det ska det inte få göra denna gången.
Ja, jag ska köpa en blomma till henne...

helt rätt...Synd bara att det ska nästan spricka innan man kommer tillsans
Tänk också på, att det är i bådas intresse att det fungerar.
Man är två om kärleken och man är två om slentrianen.