Medlem
Antal inlägg: 326
Medlem nr: 15 992
Hej alla män, läs tråden Alla Damer, och fundera, skriv sedan ngra. rader här! Måste det vara ytterligheter för att ge en blomma till den man tycker om Kvinnan är värd det, bara så där, och jag är övertygad om, att du blir överraskad själv.
Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301
Det finns väl massor av sätt att visa sin kärlek och uppskattning på det viktigaste är ju ändå att man gör det och att det inte går slentrian i det hela samt att det visas från bägge håll. Men tyvärr vet jag av erfarenhet att många män inte anstränger sig det allra minsta i ett förhållande och ofta är dom väldigt egotrippade och stora besserwissrar. Jag misstänker att det kanske ligger i uppfostran, jag vet inte.
Självklart finns det knepiga kvinnor också men det hör kanske hemma i en annan tråd.
Lustigt dock att bara två män svarat på hur dom ser på frågan. Är det svårare för män att prata om sånt här (Farbror Blå slår ju bakut t.ex.) eller vad är orsaken?
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson