Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hur gör jag?
          Gunilla T
          Inlägg 09-08-2008, 11:35
          Länk hit: #1

Gäster

Har ägnat hela fm till att försöka bifoga bilder från min dator till ett inlägg på forumet. Har läst det som finns här men lyckas ändå inte. När jag öppnar ett nytt inlägg hittar jag inget som heter Browse??

Det borde också gå att bifoga bilder direkt från kameran men hur gör jag då?

Oerhört tacksam om någon vill lära mig...på enkel svenska också.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Gunilla T
          Inlägg 09-08-2008, 16:14
          Länk hit: #2

Gäster

Tack snälla Stintan för ditt svar...helt rätt bilderna var för stora. Alltså, detta med teknik är inte min grej..har noll tolerans att läsa manualer och när man sedan sitter med ett mobilt bredband här ute på landet som inte ens fungerar med halvfart då blir jag iaf stressad. Avbruten också av åskvädren som drar förbi..alla sladdar ur!

Ni har jag skickat de första bilderna - med assistans av min man - och texten hamnade något konstigt men bilderna kom fram kompiskram.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 30-07-2025, 14:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon