Medlem
Antal inlägg: 326
Medlem nr: 15 992
Hej alla män, läs tråden Alla Damer, och fundera, skriv sedan ngra. rader här! Måste det vara ytterligheter för att ge en blomma till den man tycker om Kvinnan är värd det, bara så där, och jag är övertygad om, att du blir överraskad själv.
Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301
F`låt men vad är det som är dubbelmoral? Och vadå att mannen ska hjälpa till med städ, disk osv? Man säger väl aldrig någonsin att kvinnan ska hjälpa till med dessa sysslor. Trodde i min enfald att det gick ut på att man hjälps åt.
"Utan påkommen anledning"? Finns det inte alltid anledning att visa varandra uppskattning i ett kärleksfullt förhållande? Om det sen görs med en blomma eller något annat spelar ingen roll tycker jag, huvudsaken är att man gör det.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
Medlem
Antal inlägg: 1 762
Medlem nr: 6 663
CITAT (*Stintan* @ 09-08-2008, 17:19)
F`låt men vad är det som är dubbelmoral? Och vadå att mannen ska hjälpa till med städ, disk osv? Man säger väl aldrig någonsin att kvinnan ska hjälpa till med dessa sysslor. Trodde i min enfald att det gick ut på att man hjälps åt.
"Utan påkommen anledning"? Finns det inte alltid anledning att visa varandra uppskattning i ett kärleksfullt förhållande? Om det sen görs med en blomma eller något annat spelar ingen roll tycker jag, huvudsaken är att man gör det.
--------------------
I mitt nästa liv skall jag vara en katt hos en snäll gammal dam!!