Medlem
Antal inlägg: 326
Medlem nr: 15 992
Hej alla män, läs tråden Alla Damer, och fundera, skriv sedan ngra. rader här! Måste det vara ytterligheter för att ge en blomma till den man tycker om Kvinnan är värd det, bara så där, och jag är övertygad om, att du blir överraskad själv.
Medlem
Antal inlägg: 2 933
Medlem nr: 13 452
En lång tråd där jag blev tvungen att gå tillbaka och titta igen vad TS startade med. TS vände sig till män och man är jag ju inte.
När mannen i familjen var ny här för många år sedan så köpte jag blommor till honom. Han stod som ett frågetecken: Vad ska jag med dem till? Jag köpte blommor till honom men det är ju jag som gillar blommor. Förmodligen hade han blivit gladare om jag gett honom något som luktade olja eller disel eller åtminstone brummade lite.
Kaka söker maka. När man säger att de flesta kvinnor man pratar med anser att de flesta män vill ha ett skjut varje kväll och att andra kärleksbetygelser inte finns så är det väl bara ett bevis på att bitterkäringar dras till varandra. Pröva att utöka umgänget med personer som har andra erfarenheter än de egna och lyssna även på dem. Det är lärorikt.
Medlem
Antal inlägg: 2 648
Medlem nr: 11 526
CITAT (Solstorm @ 09-08-2008, 22:09)
Kaka söker maka. När man säger att de flesta kvinnor man pratar med anser att de flesta män vill ha ett skjut varje kväll och att andra kärleksbetygelser inte finns så är det väl bara ett bevis på att bitterkäringar dras till varandra.
Tack för tipset men är hellre ilsken bitterkärring än blåögt våp. Jag kanske skulle börja ta hand om männen istället för att avvisa dem, var sig de är gifta eller inte? Blir ni gladare då? För männen lär knappast ändra sitt sätt att vara på så länge de inte måste.