Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Äntligen :D, Nu är den klar
          Samsara
          Inlägg 19-08-2008, 11:31
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 633
          Medlem nr: 8 160

Äntligen är min hemsida klar, som jag har slitit. Jag är inte alls duktig på datorer och absolut inte på att göra hemsidor. Vad tycker ni? Kommentera gärna vad ni tycker. Man ser inte småfelen när arbetar med det.

www.kiaerspelargoner.se

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          RibesRubusVitis
          Inlägg 19-08-2008, 19:42
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 2 132
          Medlem nr: 6 842

Sedan använder vi ALDRIG apostrof-s i svenska språket (Kiaer’s). Och i länken står ”Aktuellt” (korrekt) men i vänsterspalten ”Aktuell” (fel). Det bör heta ”mellan torsdag och söndag” (inte mellan-till). Utskick är inte möjligt (med t på slutet). Jag garanterar (med r på slutet). Uppe i menyraden står ”Pelargonar” (ska vara pelargoner).

I övrigt är det mycket vackert med fina färger. Fast är det verkligen pelargoner på vinjettbilden?

Citera
          Samsara
          Inlägg 22-08-2008, 06:01
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 633
          Medlem nr: 8 160

CITAT (RibesRubusVitis @ 19-08-2008, 20:42) *
          Sedan använder vi ALDRIG apostrof-s i svenska språket (Kiaer’s). Och i länken står ”Aktuellt” (korrekt) men i vänsterspalten ”Aktuell” (fel). Det bör heta ”mellan torsdag och söndag” (inte mellan-till). Utskick är inte möjligt (med t på slutet). Jag garanterar (med r på slutet). Uppe i menyraden står ”Pelargonar” (ska vara pelargoner).

I övrigt är det mycket vackert med fina färger. Fast är det verkligen pelargoner på vinjettbilden?

Vinjettbilden är inte pelargoner, det är en höstbild. Kommer att ändras till vintern, våren. Kiaer´s kommer det alltid heta eftersom jag ska registrera det som ett företag nästa år. Tror inte skatteverket har något emot det, Kiaer är ett danskt efternamn. Dem små felen som du har skrivit typ aktuellt och dem e ju lätta o missa men ska ändra det så fort jag kan. även det som ni andra har påpekat.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 03:37

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon