Lite lustigt att alla diskussioner här som på något sätt handlar om män eller mäns beteende hamnar bland misshandlare och våldtäktsmän trots att dessa är i minoritet. Alltid är det samma personer som leder drevet, det tycks mig som om dessa verkligen har relationsproblem, kanske inte direkt men indirekt mot halva mänskligheten. Alla möjliga fördomar och generaliseringar tas fram. Lite lustigt att se på så här på avstånd.
För att återgå till undersökningen och artikeln, som jag inte läst, så får man inte dra ett likhetstecken mellan relationsproblem och otrohet. Det finns många olika relationsproblem. En otrogen person har nog garanterat relationsproblem men att ha relationsproblem betyder inte direkt att otrohet förekommer. På sätt och vis har jag också relationsproblem, fast problemet i mitt fall är att jag inte har någon att ha relationer med. Så tyvärr kan ni inte anklaga mig för att varken vara otrogen, misshandlare eller våldtäktare.
Hm, jag hade tänkt skriva mer men det kommer kanske senare. Nu måste makrillfiléerna i kokvattnet.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Straight for ever. Cogito, ergo sum.
|