Att övergrepp och otrohet är ett relationsproblem håller jag med om, men inte att ett relationsproblem som KAN ha med en gen att göra skulle göra någon till våldtäktsman eller otrogen fähund, tråden handlar ju faktiskt om den lilla genen som KAN ha att göra med att en del har svårigheter att knyta an på "rätt" sätt mot sin kvinna och som KAN leda till otrohet. Ingenstans pekar det väl på att den lilla genen skulle utgöra den biten av den manliga befolkningen på jorden som begår övergrepp....eller? Ingen här tar våldsmännen i försvar, det var ett jäkla tjat om våldsmännen här som jag hakat upp mig på, visst dom finns, men det var inte det artikeln handlade om. Så ska JAG hålla mig till ämnet så är det väl bra att ni som klankar ner på oss som har det bra också håller er till ämnet, och ämnet är fortfarande den lilla genen som KAN vara en orsak till mäns otrohet......glöm för all del inte att det är MÄN som har undersökts, vänta bara tills den kvinnliga undersökningen är gjord också, men sånt ska förstås inte diskuteras, så mycket var den jämnställdheten värd i era ögon.
--------------------
Frihet är att ha modet att följa sina känslor.
|