Hoppsan? Idag kan man visst läsa i den förryckta skvallerblaskan AB att en man (den ende i världen?) blivit friad i rätten efter att han erkänt att han tvingat sig på en kvinna, bänt isär hennes ben och våldtagit henne trots att hon sade nej - anledningen till den friande domen? Hon bar "endast" bh och trosor i sängen.
*rotar fram en gammal förlegad flanellpyjamas och en ytterrock från tidiga finska vinterkriget*
Om detta hände i Sverige? Svar Ja, jag antar att mannen endast utnyttjade sin lagliga rätt till sex.
Hur många män som läser denna tråd ställer sig emot detta beteende?
CITAT (Pia L @ 03-09-2008, 09:29)

Jag är inte rädd för svaren, men jag tycker att du enbart skjuter i en rikning, du är inte objektiv för fem öre.
JAG både vet och inser att otrohet är ett faktum och ett problem för många, men det gäller kvinnornas otrohet likaväl som männens, men du siktar enbart på männen för att få vatten på DIN kvarn, alla män ÄR inte otrogna skitstövlar, faktiskt så är det bara ett fåtal, men det är ju fåtalet du hänger upp dig på.
jaja, allt ljus på mig och alla diskussioner handlar enbart om mig, mitt och mina. Du får diskutera vad du vill, men som sagt - överbevisa mig med fakta om att jag har fel istället för att endast och enbart gnälla.