CITAT (Ett nytt nick igen @ 07-09-2008, 14:35)

Det är fördjävligt med trådurspårningarna här på forumet!vet inte hur många nick jag har haft... men dom är många, det blir alltid så att när man har skrivit något hära på forumet, så skall den tråden förlöjligas eller svamsas bort... det blir då omöjligt att skriva något här på forumet... man blir tvungen att byta nick ... har gjort så många gånger... och jag vet att jag inte är ensam om att göra så...har skrivit till admin många gånger men får ej något svar därifrån.. det bästa tycker jag är om forumet kunde styras upp utav närvarande admins.
Gör dig inte löjlig - om du nu har behövt byta nick så många gånger - har du inte funderat på varför? du kanske kommer med lika insiktsfulla och givande inlägg som detta?
Raka, ärliga, personliga åsikter utan nedvärderande kommentarer om andra odlaiter och utan att jamsa med uppbådet så blir du säkert behandlad med respekt och kan behålla ditt nick.
Ständigt närvarande admin - tja, hur många medlemmar är det totalt på odla? 18148 registrerade, men jag skulle nog tro att det är ett par tre tusen som är
någolunda aktiva, vore intressant att veta hur många som är inne varje vecka och hur många som är inne mer sällan?
För att ha ständigt närvarande personal behövs minst fem, troligen sex personer i skift som enbart sysslar med forumet på heltid. Oavsett hur snåla vi är med lönen kostar detta minst 3mkr om året i löner och sociala avgifter mm, delar vi det på 3000 medlemmar skulle det alltså vara 1000:-/person.
Kanske OK för vissa, men det skulle säkert minska antalet aktiva medlemmar till mindre än hälften och då stiger ju priset i motsvarande takt.
Dessutom skall du nog inte vara allt för säker på att en admin skulle lägga sig i att en person försvarar sig med näbbar och klor heller när det är en hyenaflock som cirklar omkring. Kanske rent av nackar en och annan hyena istället?
Att man sen kanske borde försöka vara lite anonymare än jag är - det börjar jag förstå att det kan vara nödvändigt tyvärr.