CITAT (Nostalgia62 @ 10-09-2008, 10:03)

Hej GossenRuda!
Jag går just nu på en massa undersökningar för hål i nässkiljeväggen eller ja jag har rättare sagt knappt någon vägg kvar alls så mitt råd är att du kontaktar öron-näsa-hals för en undersökning för precis som du skriver så kan hålet växa, vilket det gjorde i mitt fall. Jag ångrar att jag inte sökte hjälp tidigare så kanske något kunnats göra men idags läget finns knappt någon hjälp att få som typ siliconplugg för det finns inget kvar att fästa den i, har blivit bränd inne i näsan med något nytt som kommit ut på marknaden (kommer inte på vad det kallades) men det hjälpte inte mer än ett par dagar.
Mitt hål har troligen från början uppstått efter att jag varit med om en svår trafikolycka då jag fick ett kraftigt slag mot sidan av huvudet. Jag själv kopplade aldrig detta samband med mitt problem som var (är) att jag alltid känt (känner) mig täppt på ena sidan vilket visat sig nu att det beror på att jag på något sätt blivit sned på insidan i näsan (av slaget) vilket inte syns från utsidan. Hålet var nog inte så stort från början utan har uppstått när jag försökt åtgärda min "nästäppa" Problemet för mig nu är att jag blöder en hel del näsblod och att det nattetid bildas som läkarna kallar det krustor (för mig är det snor) i näsan vilket gör att det blir problem med andningen och det blir som en ond cirkel för på morgonen måste jag ju ta bort det som bildast på natten ja då blir det irriterat och jag blöder igen. Och ja i dagsläget verkar det som det här är något jag får leva med.
(Jag är lite seg när jag skriver så jag såg att du hunnit skriva själv igen)
Menar du att du alltså tar nässpray varje dag? Kanske flera ggr om dagen?