CITAT (Aqvakul @ 15-09-2008, 10:37)

Nu har jag kommit på en rubrik: "Debatt".
Ingen dum idé. Jag har förstått av en tidigare tråd att vid debatt är det mer tillåtet att "göra ner" varandra, i diskussion så diskuterar man sakfrågan.
Jag har periodvis tappat lusten att vara på forumet främst av två anledningar. För det första att det saknas modetator, otroligt att inte deltagare som kallar andra deltagare för olika saker och är allmänt oförskämda blir avstängda. För det andra att forumet ofta är så långsamt och hänger sig. När det går långsamt och man väl får upp en tråd så läser man oförskämdheter. Då finns det andra forum som lockar mer.
Visst kan man säga att man inte behöver läsa alla trådar. Men är det meningen att man ska välja bort alla trådar där en oförskämd deltagare förstör? Man kanske vill läsa inlägg av andra deltagare.
Med en forumrubrik Debatt så får väl de häva ur sig sitt adrenalin där så kan förhoppningsvis de övriga trådarna var mer sakliga i sina diskussioner.
Jag tycker det verkar som det är färre personer som är inne på forumet numera. Färre personer och färre inlägg. Jag har inte räknat men är det någon mer som tycker sig ha märkt det?