Medlem
Antal inlägg: 326
Medlem nr: 15 992
Har funderat en del när det gäller trådar. Varför ska en del trådar totalt spåra ur. (har själv råkat ut för det i en tråd) Har lite svårt att förstå att det inte kan gå att diskutera sakfrågan i en tråd. (Läs sak i början på tråden) Det blir ju en väldigt obehaglig stämmning i forumet när en tråd spårar ur. Finns det någon som kan förklara, enkelt, detta fenomen?
Medlem
Antal inlägg: 4 878
Medlem nr: 9 054
Det är också väldigt tråkigt att se när en fråga är ställd så måste tydligen somliga svara även om de inte har något att säga. Eller så får man trams till svar som nyss hände mig när jag ställde en fråga under avd. datorproblem. Där borde man väl få ett vettigt svar i stället för trams? Jag har verkligen tröttnat allt mer på Odla av anledningar som ovan nämns och att så många måste in och "krafsa" i frågor de inte kan ge svar på! Låter jag sur? Jag ÄR sur, jag vill ha ett svar på min fråga, tack!
--------------------
Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.
Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751
CITAT (Lilla Birka @ 15-09-2008, 20:36)
Det är också väldigt tråkigt att se när en fråga är ställd så måste tydligen somliga svara även om de inte har något att säga. Eller så får man trams till svar som nyss hände mig när jag ställde en fråga under avd. datorproblem. Där borde man väl få ett vettigt svar i stället för trams? Jag har verkligen tröttnat allt mer på Odla av anledningar som ovan nämns och att så många måste in och "krafsa" i frågor de inte kan ge svar på! Låter jag sur? Jag ÄR sur, jag vill ha ett svar på min fråga, tack!
tror faktiskt inte att man kan ställa krav på att få svar på alla sina frågor....