En urspårning kommer naturligtvis också till stånd, när en kommenterande helt saknar den värdegrund som de flesta andra har. Svär, skriver könsord och annat. En sån diskuterade jag med (försökte) men personen ansåg sej ha rätt att uttrycka sej med fula ord, "man fick ju skylla sej själv" om man valde att ta illa upp...
Kommenterar inte denna företeelse mer.
Sedan kan jag också tycka att en tråd spårat ur, men ibland är det helt naturligt. Folk som tror på utvecklingsläran borde väl kunna stå ut med att tråden utvecklas åt alla möjliga och mögliga håll
Sedan: varför skulle vi INTE ha moderatorer? Om nu personer som den jag nämnde i början gör folk ledsna och sårar, ska den då få förstöra för dom?
"bort med moderatorer" spårar också ur. Då blir man till slut som pirate bay som prompt MÅSTE visa bilder på de döda arbogabarnen "för yttrandefrihetens skull".
Vad jag minns finns nåt ordspråk om när djävulen tolkar bibeln...
Sluta inte starta trådar!! De som ominst måste vara oförskämda, svära och leva fan (oj) straffar ju ut sej själva till slut, eftersom folk drar sej undan dom ( gör i alla fall jag) Folk som irriterar dej är faktiskt inte värd din tid!
Nu tror jag att jag själv spårat ur, så jag slutar..
--------------------

|