Verkligen dumt gjort av din mamma, vad är viktigare, din hälsa eller din systers gräsmatta?!!
CITAT (Annica J @ 22-09-2008, 22:49)

...Jag orkar inte, önskar jag vorde hos min pappa istället...men lite svårt då han e död...men bara tanken på att bara vila ej kämpa mer vore så lugnt...
...Varför kämpa mer? Vad är det för mening att bara bli trampad på? ...
Nu får du inte göra något dumt. Har du berättat för din sambo hur du mår, precis så här som du berättat för oss? För det är omöjligt att
inte bli berörd av det du skriver. Ingen kan väl önska någon att må så dåligt, särskilt inte din sambo som ju förhoppningsvis älskar dig! Dum fråga: om han har flera mil till jobbet och du är sjukskriven (väl?), har ni pratat om att flytta lite längre bort från din mamma?
Vet inte om du har körkort eller pengar att ta körkort/skaffa bil, men det är en stor frihet att kunna köra vart man vill utan att behöva be om hjälp hela tiden. Det löser så klart inte alla problemen, men är ett stort steg mot frihet och oberoende.

Psykologen tyckte jag var min egen värsta fiende och det stämmer...
...så som hon "grillade" mig idag fick mig att få världens migrän och världens lust att skära mig!
Har inte själv gått hos psykolog, men vad jag förstår så
måste det vara jobbigt. Du gräver ju i ditt innersta och hittar en massa jobbiga minnen osv., och sen ska du försöka ändra dig själv (att inte ta på dig skulden för allt t.ex.), det är minsann inte det lättaste. Min bästa vän går hos en psykolog och fast det hjälper hatar hon henne ibland. Upprörda känslor borde tyda på att det funkar, för om du hade varit alldeles oberörd hade hon ju liksom inte nått fram till dig egentligen - eller? Är som sagt ingen expert, men det verkar logiskt, tycker jag.

....Hur FAN får tre pers plats på en åkgräsklippare...

Du har i alla fall din humor kvar mitt i allt elände, det är väl ett bra tecken!
Sköt om dig och håll oss uppdaterade om du orkar.