Medlem
Antal inlägg: 51
Medlem nr: 38
Lagade kvällsmat häromdagen. På menyn stod veggopasta med gratinerad grönmögelost. Supergott!! Hur som helst så bad jag sambon gå ut i växthuset och klippa några kvistar rosmarin. Han tog saxen och gick ut. Efter några minuter kom han in med två STORA fina gröna kvistar med massor av knopp av MOSSFLOX!!! . Hade planterat den till en jobbarkompis. Så här efteråt skrattar jag gott åt eländet men då det hände blev jag lite sur. Men han är bra på att skotta snö och mecka med bilar (min bil!)
Medlem
Antal inlägg: 5 511
Medlem nr: 1 130
Visst är ni taskiga!!!
Bara för att några av er kan fixa drinkar och vet avd en 3/4" lednyckel är... Jag känner karlar som kan skilja på dill, persilja, flox , mox, trams, flux....
Drinkar kan jag inget om, om inte byxvarm koskenkorva med päronsoda är en drink???
Men jag kan skilja på rött och vitt vin !!
Jag skall nog leta upp ett forum där era män diskuterar era tillkortakommanden.... sen skall jag kopiera in dem här... och vips blir sidan överbelastad...
(det är tur för mig att jag inte har någon dator nu utan måste anlita bibliotekets... den hade väl blitt överbelastad...)
--------------------
Gammelnalle
"Den som ställer många frågor, ökar mångas visdom." Kongolesiskt ordspråk