CITAT (Copycat @ 20-04-2004, 07:24)
Andersen ! Jag tycker bara att vissa saker upprepar sig lite väl ofta. Och att gräva upp kirskål verkar vara ett evighetsgöra, där roten går av kommer MINST två nya skott. Det resulterar i ännu mer Kirskål. Det enda som verkar hjälpa ÄR Roundup eller marktäcka. Sen om det inte är det allra bästa för miljön, sorry. Det finns säkert bra chatforum för dom som värnar om miljön och skulle bli jätteglada om dom fick veta allt om det du informerar oss om. Ta inte illa upp, men det blir lite tjatigt i längden att i var och varenda inlägg behöva få det nertryckt i halsen att man skall klassas som "miljöbov". Roundup och "billighetsaffären" är ett uttjatat ämne, tycker i alla fall jag.
Copycat. Jag tycker inte att du ska tala om för mej vad jag ska skriva eller inte. forumet heter ju småprat, då får väll jag skriva om dom ämnen som ligger mej värmt om hjärtat eller ska du bestämma det?
Jag vill inte bli ovän med dej eller någon annan, men ett forums uppgift är väll att man har olika uppfattningar om saker och ting, det är väll det som driver ett forum framåt eller?
Sedan är det ju så att jag kan ha fel i saker och ting lika väll som andra kan det och då är väll det bra med ett levande forum, om vi hadde ett forum där alla tycker samma sak så tror jag att forumet skulle dö sot döden.