Medlem
Antal inlägg: 4 062
Medlem nr: 3 478
HEJ alla. Nu dyker jag upp som gubben i lådan igen och enkom för att jag har en fråga som jag VET att någon kommer ha svaret på.
Vi satt och pratade idag om kändisar som vi expierat på våra arbetsplatser. En berättade om när hon en sommar arbetade på Konsum i Borgholm och fick besök av kronprinsen. Det som fastnade hos henne var att det inte var han själv som betalade, utan en livvakt. Jag har för mig att jag någonstan hört/läst att kungafamiljen inte får hantera pengar. Är det nån som vet om det är så och varför i så fall? Jag har försökt surfa runt, men inte hittat nåt stöd för det.
Hoppas alla har det underbart i den vackra hösten!
-cic
--------------------
Jag har mina principer. Och när dom inte passar så har jag andra. Groucho Marx
Medlem
Antal inlägg: 3 539
Medlem nr: 36
Var ju nån expedit på stor o liten, för länge sedan, som tog emot kreditkort av riksdyslektiker, riktigt stolt för att han valt henne som expedit och bad om legitimation.
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987)
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
CITAT (Ralf @ 15-10-2008, 08:47)
Var ju nån expedit på stor o liten, för länge sedan, som tog emot kreditkort av riksdyslektiker, riktigt stolt för att han valt henne som expedit och bad om legitimation.
Det kunde ju varit Bosse Parnevik...
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです