Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jo nästa torsdag åker jag på kort semester till Grekland Hur var det nu??? Ok att ta med sin frön men kanske inte sticklingar eller?? Jag hoppas att något fortfarande blomar där nere men det är kort om tid jag åker hem på sö igen men kamsera går nog varm denna gång med ska ni se bara det att jag för första gången ska flyga själv och tom lämna barnen i sverige ...men det var vila jag skulle göra och njuta Håller ni tummarna nu om att något blommar och att jag kanske kommer hem med nåt skojj
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
CITAT (malin72 @ 16-10-2008, 23:13)
...jo nästa torsdag åker jag på kort semester till Grekland Hur var det nu??? Ok att ta med sin frön men kanske inte sticklingar eller??......
Vad kul Malin att du får komma i från ett par dagar. Ta nu inte med dig fler frön än du hinner så ......tänk på att det blir trångt till våren när du "bara! skall så både den ena å det andra.........
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album