Egentligen ville jag inte skriva nåt mera här efterom det är ett känsligt ämne. Känns som om man inte får säga att det fanns odla även förr.
Någon frågade om det var bättre förr. Bättre eller sämre? Men det var annorlunda.
Aven om det var heta diskussioner, men inte var man så sårande, så påhoppande. Förut vågade man att svara, idag funderar man noga. Vågar jag eller vågar jag inte.....
Jag gillar inte när man man sårar människor till höger och vänster, inte bryr sig ett något om hur det uppfattas. Även om vi har olika åsikter så kann man ju ia alla fall vara trevligt och inte så sårande som det är nu vanligt.
Så många gånger jag tänkte att svara, men behärskade mig.... för jag vet hur svaren blir.
Alla tramstrådar då, jo många tycker det är roligt. OK då alla skall ha sitt. Men jag förstår ju inte vad är det för mening med en tramstråd som det inte handlar om något????? Förklarar för mig det då.
Roligt och skoj vill jag ju också ha på ett forum, men om något skall det väl handalr om vad jag säger??????
Nu får jag säkert många påhopp här, även om jag hoppas att det inte är så.
Tänk efter vad vill vi här? Ha trecligt, har roligt, träffar andra människor osv.
Dom som vill skapa oreda, sårar osv tycker jag skall söaka andra foren
Elisabeth
|