Det jag mest ville belysa var att det inte är så lätt att dra gränser och att det därför kan vara svårt att dela upp i hur många små undergrupper som helst, alla har sin egen definition på grupperna, vilket gör att det kan bli virrigt vart man ska skicka inläggen ifall det blir för många undergrupper. Att inlägg hamnar på ställen man själv tycker är fel kanske inte innebär att den som skickat inlägget anser det. Att det kommer att finnas inlägg som hamnat "fel" i ens egen ögon är väl bara att acceptera, det är så tråkigt med forum där deltagare som råkat skicka fel får ett snorkigt svar om att de minsann skickat sitt inlägg till fel ställe.
Själv tycker jag att benjaminfikusar och andra traditionella inomhusväxter går utmärkt att odla utomhus på sommaren i halvskuggigt läge i krukor. Varför ska man alltid vara så traditionell i sitt växtval??? I Danmark är det inte ovanligt med höstglöd/vårglöd i balkonglådorna det ser man inte så ofta i sverige men det är inte fel att även odla det de flesta ser som inomhuskrukväxter utomhus på sommaren. Fungerar det så varför ska man låta bli?? Det är väldigt få inomhuskrukväxter som inte går att odla utomhus på sommaren, saintpaulia verkar dock inte trivas ute här hos mig men jag vet att det finns folk som även lyckas med saintpaulia ute i krukor i skyddat läge. En person som jag som inte är traditionell när det gäller växtvalet ser inte någon klar gräns mellan inomhus och utomhus krukväxter, tyvärr...