Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Lite meningsfullt att starta med...
Fåglarna tycker jättemassor om maten dom får, fyllde på i alla automaterna nyss och jag hinner knappt undan innan dom är där och äter igen. Och tjattrar! Jag tror att dom pratar med mej och tackar för maten.
Åt en god skinkmacka till frukost idag, och om 6 veckor är det juldagen så då har jag nog Willes supergoda skinka på mackan istället för köpeskinka.
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Det måste vara riktigt meningsfullt att jag, när jag kikar ut på det gråa trista vädret, klarar av att gå upp på övervåningen och titta mig omkring i mitt redan förberedda sårum och känna..........att japp! Det är snart dags igen..........det kommer en vår efter detta också
Sen känns det väldigt meningsfullt att jag relativt sett ändå är ganska frisk om jag tänker efter , men det mest meningsfulla måste nog vara att jag har tre underbara barnbarn och att det äldsta fyllde tonåring igår
Redigerat av Gillan: 13-11-2008, 10:51
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!