CITAT (Farbror Blå @ 26-11-2008, 19:56)

Nu är jag med i gamet...
Uncleblue till er tjänst..
Tack, du får en nejlika

Nu har jag åtminstone legat på första sidan och ganska högt ett bra tag på "Topplistan" och på "Mest lästa" har jag hoppat fram till sidan två sedan i förrgår.
Biggan, det var ju jag som missförstod rankingen, för jag trodde man var tvungen att ligga högt på mest lästa för att komma med på topplistan men det är två listor för sig. Oavsett måste man ligga överst på båda för att vinna...
Jag fick lite konstruktiv kritik i pm igår och det var faktiskt roligt. Dessutom gällde det en mening som jag varit lite skeptisk till själv, det var skönt att det var fler än jag som tyckte den var konstig så jag ändrade den.
Gärna mer sådant om ni hittar något och om ni har svårt att hänga med i texten.
Den kritiken jag har fått av de andra stjärnorna på kapitel 1 hittills, att den liknar en skoluppsats och att den inte griper tag i henne som läser anser jag inte är varken destruktiv eller konstruktiv kritik. Det är bara löjligt, eftersom sättet att lägga upp en text på är min - Kalle på berget lägger upp texten på sitt sätt och den som känner för att läsa en Stephen King väljer inte Danielle Steele...
Tack än en gång för att ni läser!
Redigerat av Grå: 27-11-2008, 06:36