Tack snöflinga!
Jag hade ju tänkt att den och två andra (ringblomma och basilika) skulle varit klara nu i höstas, men man är ju inte tidsoptimist för inte, dessutom hade jag av någon anledning "glömt bort" det idoga arbetet med att samla eget bildmaterial och för bara det krävs ju åtminstone ett år för att kunna följa en växt.
Men, men - tack vare DIG så kommer lavendel att bli klar tidigt nu i vår iallafall. Du ska få ett eget ex till din hylla som tack för pushningen

Stintan, jo här kommer länken men nu blir det inget mer spammande på odla från min sida.

(Det finns en lucka dit från hönshuset också)
Brixmarksbloggen - Alla dessa underliga människorÄven där kan man skriva kritik och så finns det en liten funktion längst ner på varje sida där man kan kryssa i vilket omdöme man väljer att ge. Hittar ni stavfel eller konstiga meningsbyggnader så meddela gärna mig!
Nu ska jag låta denna tråden vila i frid, men om någon annan vill tipsa om sina skriverier här så gå det naturligtvis utmärkt för min del!
Red 14/12 -08:Jag har återigen laddat upp mina texter på kapitel1.se, kalla mig gärna obeslutsam

Vill du läsa dem där går det alltså bra. Följ länken som finns i starten av tråden.
Redigerat av Grå: 14-12-2008, 09:04