Medlem
Antal inlägg: 10 260
Medlem nr: 5 642
Det finns de som är för och de som är mot. Hur fördelar vi oss här på Odla?
I denna tråden är det tillåtet att såga och lova dessa tingestar. Förtala dem går också bra. (Men det är strikt förbjudet att förtala användarna av foppatofflor)
Medlem
Antal inlägg: 2 662
Medlem nr: 7 292
Jag har inga och tänker aldrig skaffa heller, det är nog det fulaste i skoväg som tillverkats. Dessutom så blev jag om möjligt ännu mer anti emot dom då min f.d. granne kom ifrån sin ortoped som talat om för henne att hon hade förstört sin rygg och höfterna genom sitt flitiga foppatoffelanvändande. Det må så vara att dom skulle kunna kännas sköna för ömmande fötter, men inte såpass mycket att jag skulle vilja riskera höfter och rygg på dom. Barnen här som är flitiga användare av dessa fula tingestar ser ut som om dom hade ankfötter och den större tjejen kommer inte i sina nätta skor längre för att fötterna blivit så breda och platta. jag ser tyvärr inte några som helst fördelar med tofflorna....det ska väl vara att dom inte väger något kanske, men det tycker jag mer ger en obehagskänsla på fötterna.
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
CITAT (Pia L @ 08-12-2008, 10:13)
......Dessutom så blev jag om möjligt ännu mer anti emot dom då min f.d. granne kom ifrån sin ortoped som talat om för henne att hon hade förstört sin rygg och höfterna genom sitt flitiga foppatoffelanvändande.........
Detta är ren lögn. Förstörd rygg och höft beror på helt andra saker
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album