Hej igen!

Jag fick en lösning på det hela så nu är jag med igen på min egen tråd.

Jösses kunde aldrig ana att det skulle vara så känsligt att någon vill bli månskensbonde!
Jag får börja med att tack Anki V. Jag har hittat knappen och har tryckt så nu slipper jag att se eländet. Det var riktigt bra för han tänker tydligen inte ge sig.
Och Fågelvägen jag ger inte upp mina drömmar för att det finns fanatiker i världen. Jag var bara redo att ge upp det här forumet eller åtminstonde den här tråden. De flesta människor respekterar ju faktiskt andras åsikter och behöver inte hävda sig fullt ut eller alltid ha sista ordet. 5 miljarder människor... tänk om alla skulle behöva ha sista ordet? Jag antar att det är så i vissa länder på vår jord.

men nog om mänskligheten nu. Herregud hade mina hundar rivit får vet jag inte vad jag gjort. Visst min slyngel har varit och skrämt skiten ur grannens höns så de flydde hals över huvud men han rörde dem inte. Gissa om han var lycklig en stund... tills matte kom!

Han gick inte dit mer kan jag säga! Det blev att köpa nya hönor för en del kom inte tillbaka tyvärr. Vi har en räv som stryker omkring här och som senare har varit och tagit hönor. Troligen togs de av den.
Men Henriks det vet du väl att gräset är alltid grönare på andra sidan!

Man kan undra varför det är så stora hål i fårnät!? Vore det inte bättre att de var lite mindre så de inte fick ut huvudet? Det blir förståss ännu dyrare stängsel men o andra sidan måste det ju kosta att springa runt och laga och ersätta grannar för diverse uppätna grödor och andra olägenheter.
Tack Aqvakul! Jag ska göra mitt bästa, lovar!
Redigerat av Annika_59: 14-12-2008, 21:45