Jag tror Obama kan bli en nytändning för USA om han får leva länga nog !tyvär finns det många "mörka krafter"i Usa som inte acceptera en färgad President tex Cu Klux Clan Nynazister osv,det vill nog till att de skyddar honom till 100%Alla de stora som ville intrigera de svarta i USA:s samhälle har blivit mördade tyvär.Hoppas verkligen att amerikanerna ställer sig starka runt Obama och visar sitt stöd.Måste säga att jag aldrig trodde att jag skulle vara med om den dagen då USA fick en svart president

Tänk vad tiderna har förändrats till det bättre trots allt

Hoppas det blir en annan anda i USA nu ,mer fredsarbete och bättre sociala villkor för de som har det svårt,för i många delar av USA är som i Uländer utan social trygghet eller sjukförsäkringar för de sämst ställda,vi kan nog inte föreställa oss hur eländigt en del lever där .Så jag sätter min tilltro till Obama att han vänder på saker och ting och att fattiga i USA får det bättre.Och framför allt att han får slut på kriget i Irak och i Palestina Israel,och att USA slutar att verka som Världspolis.
Motti