CITAT (MariaS @ 22-01-2009, 23:18)

Jag kan inte påstå att jag mår så värst bra just nu. Hur långt ner på en skala man man igentligen falla?
SKIT!
Fy faaaan...! När jag hör sånt här, så känner jag bara: Bojkotta alla fackföreningar....!
Har dom inte kunskap i att SAMARBETA????? Vet dom över huvud taget att det
ordet finns???
Önskar DIG ALL Lycka Till, Maria! Hoppas att du får den hjälp som du är berättigad till och inga amatörmässiga ursäkter att du ska hänvisas än hit än dit...
(Angående hur långt ner man kan falla så finns inget svar. Det är oändligt, fråga mig...
Jag tror att det finns bara en sak som kommer att "ta dig ur" all skit och elände, och det kommer att bli: dina tankar.)
Själv har jag inte varit med facket på snart 10 år. Före det så var jag med i nästan 20 år.
Fick JAG personligen hjälp? Svar: Nej!
Är inte ens med i A-kassa sedan nästan 10 år bakåt... kan ju verka idiotiskt, jag vet... tycker att jag borde... men är det inte ändå... Dumt? Javisst!
(minns vad jag skrev tidigare i "någon" tråd: Det är bara de "starkaste" som får såna här prövningar! Du kommer att fixa ALLT det här, Maria! ...hur djäkligt det än är just nu! Du kommer att själv få se om några månader.. ...att du kommer att gå som en "Vinnare" ur allt detta förbaskade elände som du har omkring dig just nu!)
Tröstekramar och Styrkekramar till Dig i denna stund!!!
(vet inte om de hjälper men jag hoppas...)