Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Min bakruta sprack idag, Vad var det som hände...
          blomkronan
          Inlägg 27-01-2009, 20:46
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem nr: 17 820

Snacka om att jag blev paff. När jag sluta jobbet i kväll (vid 18 tiden) gick jag till bilen öppna dörren som vanligt... och jag satte mig i bilen.
          I samma ögonblick som jag satte ner min bak i sätet sa det PANG!! Jag blev skit rädd det lät som att det hade fallit ner en stor sten på taket... jag gick runt bilen och kolla om det låg någon sten på marken... mina tankar for i huvudet...var det en metior som slagit mer confused.gif giggle.gif men på taket var det inget märke och någon sten låg inte på marken. När jag satte mig i bilen igen så hörde jag ett "prasslande" ljud bak i bilen, då såg jag i backspegel att hela bakrutan var helt krakilerad!!! confused.gif

Kan någon förklara för mig VAD HÄNDE ??????

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Sussie F-Flower
          Inlägg 27-01-2009, 22:03
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 217
          Medlem nr: 14 814

Ojdå! Vilken otur! Skit och elände när man som minst behöver det!!!
          Vad irriterande när man inte har orsakat skad själv tycker jag, åsså ska man ut med en massa pengar i självrisk dessutom... ranting.gif Stackars dig...!!! trostar.gif

Jag gissar också på spänningar eller temperaturväxling.
          Temp.växl. var jag själv med om för några år sedan då jag körde min jeep en kall vinterdag. Hade kört i drygt 2 mil. Full värme i bilen hela tiden. Gissar att jag hade nog runt 25 grader i bilen när jag körde under en viadukt samtidigt som någon annan körde viadukten och stänkte ner snö på min framruta.
          Gissa vad som hände...? Ja, den krackelerade inte men det blev ett spindelnät av sprickor hela framrutan... fear.gif Snacka om snopet!!!

Det där som hände dig för tre år sedan borde väl inte spela någon roll nu väl? Eller...?
          Sitter rutan kvar eller har den ramlat ur?

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-08-2025, 11:26

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon