Medlem
Antal inlägg: 282
Medlem nr: 13 174
Nu har jag satt mina Penséfrön. Ca. 2 veckor sedan. Av egen erfarenhet så tog det nog ungefär 3 och en halv månad innan dom blommade så nu ska jag ha blommande penséer till i mitten av mars. Kul att få börja så igen. Har ni sått något än ?
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
Grattis! Gillan Och VÄLKOMMEN ner i Penseéträsket ........visste att jag kunde lita på dig inget "små duttande" här inte........ (kommer gärna ner och ser dina planteringar sedan )
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
CITAT (Lady Hamilton @ 29-01-2009, 20:48)
Grattis! Gillan Och VÄLKOMMEN ner i Penseéträsket ........visste att jag kunde lita på dig inget "små duttande" här inte........ (kommer gärna ner och ser dina planteringar sedan )
Tack Ladyn! Men det är väl inte så konstigt att lyckas med såna bra beskrivningar som du ger ....................Och du, du är som vanligt mer än hjärtligt välkommen ...................( fast jag hoppas att jag hinner före till dig i år , jag måste ju nån gång få se ljuuuset! )
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!