CITAT (Ghoulia @ 01-02-2009, 13:33)

Angående Miro! Satt och letade på Google efter någon som saknar sin lilla röda honkatt i Angered, Rappedalen, för någon hade helt sonika plockat upp henne och lämnat henne på Djurens Samarittjänst. Jag blir så bekymrad, någon måste ju sakna henne. Jättegullig och i prima skick.
Råkade få upp den här tråden. Har haft bekymmer även för Miro. Är webmaster på Djurens Samarittjänst och jag blev så glad när jag fick mailet från Linda att Miro är återfunnen! Att höra att de katter man annonserat om som försvunna faktiskt kommer hem igen är det bästa med att vara webmaster på Djurens Samarittjänst. Om hemsidan är det ställe där ägaren upptäcker sin katt är det underbart! Då har man verkligen åstadkommit något via hemsidan.
En stor bonus att jag fick läsa om hur Miro haft det sedan han kom hem!
Roligt att höra att det engagerade! Jag vet inte om du läst de första trådarna, bland annat rör det sig om Miro men även om andra katter som räddats
Myosotis räddning av katter MiroJag träffade Linda hos veterinär Nielsen i samband med en annan av mina katters besök och tackade henne. Kände igen henne från reportaget i Lerumsblaskan. Ni gör ett otroligt jobb för djuren! Miro är förresten en tjej
Redigerat av CillaM: 01-02-2009, 13:54