Nu har jag fått svar!
Förlåt snälla Överböling för att jag skrev ditt förnamn! Anledningen till detta var bara för att OM detta skulle leda till några program så är det ju du som är den bakomliggande för idén. Alltså, att det är du som ska ha "äran", tycker jag.
SV: Formulär: Kontakta TV4-GruppenFrån:<SPAN>

Du vet kanske inte vem den här avsändaren är.
Markera som säker|
Markera som osäkerSkickat:den 11 februari 2009 09:45:11Till: susanne.ExternalClass p.EC_MsoNormal, .ExternalClass li.EC_MsoNormal, .ExternalClass div.EC_MsoNormal{margin-bottom:.0001pt;font-size:12.0pt;font-family:'Times New Roman';}.ExternalClass a:link, .ExternalClass span.EC_MsoHyperlink{color:blue;text-decoration:underline;}.ExternalClass a:visited, .ExternalClass span.EC_MsoHyperlinkFollowed{color:purple;text-decoration:underline;}.ExternalClass p.EC_MsoPlainText, .ExternalClass li.EC_MsoPlainText, .ExternalClass div.EC_MsoPlainText{margin-bottom:.0001pt;font-size:10.0pt;font-family:'Courier New';}@page Section1{size:595.3pt 841.9pt;}.ExternalClass div.EC_Section1{page:Section1;}
Hej Susanne![/size]
Tack för ditt mejl och dina synpunkter, vi framför dem till programavdelningen.
Med vänlig hälsning
Tittarservice
TV4-Gruppen
08-459 40 00
[color="navy"][/color]
-----Ursprungligt meddelande-----
Från: susanne
Skickat: den 10 februari 2009 21:38
Till: tittarombudsmannen
Ämne: Formulär: Kontakta TV4-Gruppen
Ditt namn = Susanne
Din e-postadress =
Ställ din fråga här =
Hej!
Undrar varför det visas så få trädgårdsprogram?
De enda gångerna det visas nåt om växter och trädgård så är det ifrån Skåne. Sverige är ett långt land och har många zoner, så det skulle vara önskvärt att ni gjorde en programserie som sträckte sig över hela landet. T.o.m medlemmar från Bohuslän och Skåne vill se lite norrländska trädgårdar, inkl alpväxter från vår fjällnära natur.
Jag bor i Sundsvall och är medlem i Odla trädgårdsförening (Odla.nu). Bengt från östra Jämtland var den som startade denna fundering. Han kommer också att höra av sig till Er. Vi är över 20 000 medlemmar och många av oss kommer from nu, att maila in våra önskningar till ER!
Tack på förhand!
Mvh.
Susanne
[size="2"]