Självklart Maggan så ställer jag också upp med allt som behövs vid ev utlösning i tullen! Knapp, böter mm. Vad gör man inte för att få lite specialblandning

.................eller för sina vänner för den delen

. Men du får nog precisera dig lite vart du kommer att hamna..........här, där eller mitt i mellan

CITAT (johannea @ 19-02-2009, 15:51)

Ja, det är väll bara att acceptera då! Jag har ju en massa annat som verkar trivas å växer bra, så man ska väll va nöjd! Å hade det inte varit för bilderna i denna tråden så hade jag varit nöjd med pense'erna oxå!

Inte ska du bry dig om våra bilder inte, vi tycker bara att det är sååå himla kul att retas lite med varandra

. Dina plantor är förmodligen nog så fina och vem vet, de kanske blommar långt före våra och vem skrattar bäst då

CITAT (Ullet @ 19-02-2009, 15:12)

Jag sådde penséer och EN liten knatte kom upp. Eländig ser den ut att vara också, har inget hopp om överlevnad.

Men för två år sen grodde ALLA stackars frön och jag svämmade över av penséer. Det är inte klokt! Det blir nog till att köpa penséer!

Vilken himla otur! Men sånt har nog hänt de flesta av oss tror jag

CITAT (Maggan H @ 19-02-2009, 16:08)

Man tackar för intresset,

ska stansa hål i låddan ikväll!

Hör ni inget av mig så har lisen tagit mig och säkerligen hällt ut min blandning!
(Måtte det inte fräta hål i avloppsrören bara....) 
Det hoppas jag verkligen inte! För nu väntar ju jag på din blandning. Du får tala om för dem vart de ska ringa om det händer så vi får komma fortare än du hinner blinka

!
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!