Jag är också 100 % säker på att min man inte har nån annan. Han ser liksom inte andra kvinnor. Däremot kan han bli helt tagen av snygga bilar, motorcyklar och såna prylar. Jag brukar säga att jag kommer som nummer 3 i hans liv. Först flygplanet, sen porschen och sen jag! Fast han brukar påstå att jag är nummer ett. För planet och bilen kan inte laga mat!
Minns en gång när vi kollat på nån intervju av nån snygg kändis på tv. I bakgrunden svischade nån mc förbi. Då flög han upp ur soffan och nästan skrek: Såg du mc?! Det måste ha varit en..... Snyggingen i förgrunden tror jag inte han registrerade alls.
Själv har jag fullt upp med att hinna med att ta hand om min man. Bara tanken på att smussla och pussla för att träffa en älskare gör mig alldeles matt. När i hela friden skulle jag hinna med det? Den lilla fritid jag har över pysslar jag hellre med min trädgård och mina sådder. Dessutom, varför trassla till livet och tro att allt blir bättre om man börjar om med nån ny karl? Nu när man äntligen börjar få ordning på den man har?!