Ha ha, Monica M ! Du har alldeles rätt. Nu när man äntligen fått ordning på.... Min karl kanske nog kikade förut på bikinibrudar vi passerade, men nu, om jag frågar, såg du bruden, svarar han, "vilken brud? " Hon där vi just passerade ! Han brukar svara, att han inte tittar på sådana längre, sen han hittade mig ! Jag VET ju att han inte är intresserad av andra, men brukar ändå skoja med honom litet. Varje fredag far han till en kompis och bygger radio-styrt flyg-sats. Brukar säga att "är det säkert att du verkligen far till Micke?" Han bara skrattar och säger, att ja, du får väl se sen när jag kommer hem med sugmärken osv. Men jag blev faktiskt lurad en gång, på åttitalet. Varje gång den dåvarande hade tagit en par för mycke, så sa han att han hade en brud i Tammerfors. Men sen när han var nykter sa han att han bara skojade. Det var min ungdomskärlek, och jag var nog alltför naiv då. Det kom fram att det stämde, när vi fick telefonräkningen, den var så hög. Jag ringde telefonbolaget, visst hade det ringts en massa från vårt nummer, riktnummer 033, Tammerfors... Det var inte enda orsaken till varför vi separerade, vi gick helt enkelt skilda vägar, med skilda intressen ...osv.Vi var nog för unga, var bara 17 när vi blev ihop. Men jag hade DÅ aldrig kunnat tro....
Hälsn Tepa
|