Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ingemar: SPARA gamla forumet!, utmärkt kunskapsbank!
          Eva Swahn
          Inlägg 22-01-2003, 01:25
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 752
          Medlem nr: 300

Ingemar jag är så rädd att det gamla forumet ska försvinna. Fick panik när jag häromkvällen inte lyckades komma in där. Nånstans har jag läst att länken till det gamla forumet bara är tillfällig, stämmer det?

Jag har suttit ikväll och bland annat läst om Cillas roslagsmahogny-recept och om klätterväxter, armeringsmattor och snabbväxande buskar. Och då är detta gamla forum bara en liten del av det arkiv som en gång fanns.

Det tar ju tid innan vi har samma kunskapsmassa här. Kan du se hur ofta vi är inne på det gamla forumet? För så länge vi besöker det finns det väl ingen anledning att avsluta det? Skulle man inte kunna puffa någonstans för de nya medlemmarna att de även kan söka i det gamla forumet?

--------------------
          Eva i zon I

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Ingemar
          Inlägg 22-01-2003, 06:54
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 210
          Medlem nr: 7

Jag tar inte bort det så länge det används. Där är faktiskt rätt många som söker i det varje dag.

De många samtidiga sökningarna är ganska resurskrävande och gör tyvärr att det kraschar ibland men jag startar upp det så fort jag upptäcker det.

--------------------

Citera

SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 14:07

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon