CITAT (Irene_L @ 04-03-2009, 22:12)

Här kommer lite inspiration från mig. Jag tycker om att använda gamla saker på ett nytt sätt. Här har jag satt upp ett ok i körsbärsträdet och hängt en ampel på varje sida:
okblomning.JPG ( 118.27k )
Antal nedladdningar: 37Sen har jag en 100-årig kälke som jag har står vid ytterdörren på altanen. På sommaren har jag olika blommor på den och så här såg den ut på hösten:
h_stk_lke.JPG ( 74.7k )
Antal nedladdningar: 87En väska kan man ställa ut i trädgården och fylla den med blommor. Den här hittade jag på en loppis och direkt fick jag den tanken:
v_ska.JPG ( 146.08k )
Antal nedladdningar: 117Härligt att se dina bilder!
Jag är själv något av en återanvändare oxå. Några exempel
H_gan_skrus.JPG ( 145.17k )
Antal nedladdningar: 35Höganäskrus, saknar ett handtag. Inropat för en spottstyver på auktion.
krus_o_k_lke.jpg ( 182.93k )
Antal nedladdningar: 24Krus och kälke
Grind1.jpg ( 145.35k )
Antal nedladdningar: 47En gammal grind, som egentligen inte hör dit, men jag tycker den utgör ett fint blickfång.
pump_blommor.jpg ( 194.31k )
Antal nedladdningar: 43En gammal pump, som inte behövdes längre. Blommorna är planterade i en gammal zinkhink med hål i botten.
separatorsk_l.jpg ( 164.88k )
Antal nedladdningar: 42Där ljuspunkten är, syns tagetes i en gammal separatorsskål.
skottk_rra_k_lke.jpg ( 105.67k )
Antal nedladdningar: 35Här skymtar en gammal kälke, liknande den du har. Till höger syns en leksaksskottkärra, som min morfar tillverkade åt min mor i början av 1900-talet.