CITAT (Magdis @ 05-03-2009, 18:18)

HEEJ! Jag ögnade igenom rubrikerna och såg en tråd med mitt namn i. Det är sant att jag knappt har varit nåt här på Odla på länge. Anledningarna är flera. Dels är det så fruktansvärt segt på servern, det tar flera minuter att ladda varje sida. Dels blir jag helt slut av att jobba, trycket på den avdelningen jag jobbar på är enormt. Under en helg jag jobbade nyligen räknade jag efter att jag tagit in 9 patienter och skickat hem 8. (under en HELG!) Och dels har jag definivt tappat "gnistan" för Odla och odlandet till och med, mina enda frösådder detta år har fått självdö. Det jag ser fram emot nu är att få träffa odlaiter IRL på mässan.
Så är det just nu iallafall. Snöflinga, jag är glad att du bryr dig, det är gulligt av dig. Jag tar inte ett dugg illa upp av det spekuleras.
Kramar/Magdis
Åh vad glad jag blir

Har verkligen saknat dig och dina underhållande rapporter om Lilleman och storasyster

Undrar lite ..... men har full förståelse för att du inte skriver här ! Var tid i livet har sitt kapitel .... Ville bara veta vart du tagit vägen, att du mår bra och så där ... Visst hade jag kunnat PM:at men det har ju framkommit att det inte bara är jag utan flera andra som saknat dig, så lapa i dig

och vad är fröer mot frächa plantor på mässan ...... Hadegott