CITAT (Boxer @ 08-03-2009, 07:17)

För mig är det fullständigt ointressant om Reserv "funnits i verkligheten" eller inte. Det var en person bakom, som i mitt tycke var underhållande och som jag saknar. Om sedan Reserv hade flera nick, ger jag blaka den i.
Mr Bean, Bamse, James Bond och Sally "finns" inte heller, men likväl är de uppskattade av många.
Reserv hade ju knappast flera nick, det är skaparen som har/hade flera nick. Varför tror ni annars att 'han' fick heta Reserv? Många/flera av er pratar fortfarande med den personen och jag är så bensäker på att hon är medveten om att vi vet. Hur f-n är man skapt som med med vett och vilje bedrar och ljuger sej blå bara för sitt höga nöjes skull?
Ursäkta men jag blir förbannad bara jag tänker på det, och att det aldrig reddes ut offentligt. Och att jämföra med påhittade personer i TV och böcker är ju ganska naivt, dom är säkert inte påhittade för att bedra andra.
Skulle aldrig nånsin
nånsin! lämna ut några medodlares PM eller tankar eller upplevelser som rör Reserv men jag lämnar utan vidare ut det jag själv vet.