Först och främst är det segheten JAG undvika odla.Småprat ägnar jag knappt en titt längre pga alla LEKTRÅDER tex numbers,och div ordlekar,detta är ett trädgårdsforum med en allmän avd för icke trädgårdsrelaterade tråder det är ok,men alla lektråder hör inte hemma här,de som gillar sånt kan väl bilder ett forum för lek/trams.Då jag är sällan på småprat har jag inte märkt att Netha och Madgis varit borta ett tag.De vansinnigt långa tråder borde raderas och skapar nya.Nåja,jag behöver ja inte vara här är det säkert många som säger och de har rätt.Om jag nu blir lynchat eller påhoppat så bryr jag mig inte det minsta om det.
CITAT (herkules @ 07-03-2009, 11:33)

eftersom ni verkar ha svårt för att förstå varför jag saknar reserv så ska jag tala om det, det nicket skrev många och roliga, ibland allvarliga inlägg, det blev diskussioner som kunde hålla i sig hela nätterna, skoj blandat med allvar.
det verkar ju som att det nicket var ett påhitt (vilket nick är inte det?) men så länge ingen vill ta bladet från munnen och spotta ur sig "sanningen" så tänker jag fortsätta med att sakna det nicket reserv skrev.
jag blir inte ett dugg förolämpad/känner mig lurad om det nu skulle visa sig att det nicket reserv skrev var lögn, det var underhållande så länge det varade.
svårt att ta till sig kanske men så är det för mig och jag anser att jag är i min fulla rätt att tycka så.
det var en otroligt rolig tid på odla för några år sedan och dagens inlägg kommer tyvärr aldrig upp i "den klassen" och självklart beror det på dem som skrev här då.
Det var i alla fall inte tråkigt när Reserv skrev här,nu är det tråkigt här på småprat.