CITAT (Chamomille @ 11-03-2009, 15:43)

Men... Hur länge har du varit sjukskriven?
Det var väl själveste faan att det ska sparkas på dom som redan ligger.. 
föresten.
Sedan November-06 med uppehåll för jullovet det året (hade uppehållstjänst och trodde det skulle ge sig). Under den tiden har jag träffat min handläggare på FK 1 gång. Påbörjade socialträning på mitt ordinarie jobb för ca ett år sen, och det gick inte alls, men FK anser att de låtit mig arbetsträna.
PÅ träffen med handläggaren lät det ju jättebra, de skulle naturligtvis hjälpa mig ut i arbetslivet, och de hade ju samarbete med AF så allt skulle ordna sig.
När jag fixat en plats att arbetsträna på så tog jag kontakt med min handläggare, men så länge jag hade en arbetsgivare kunde jag bara arbetsträna på ordinarie arbete. När jag blev arbetslös i Oktober (fick avgångsvederlag för att göra en överenskommelse att min anställning skulle upphöra) kunde jag inte arbetsträna för att jag inte hade nån arbetsgivare. I princip skulle jag gå på AF och få ett jobb först, sedan kunde jag arbetsträna... AF visste ju inte vad de skulle göra med mig, utan det var FK som skulle kalla till ett möte. Så jag är ganska upprörd, minst sagt.