Lisan - Aha Vimmerbytrakten - vackert!!! Förstår att våren är på god väg hos er också! En härlig tid! Ha det så gott i trädgården du också!
Strandskatan - Jag har EN, endast en. Inte fler än.... en. Trodde jag skulle ha fler.... Fått plantor från en kompis med trädgård på Söderslätt, dvs Trelleborgstrakten, ja, och jag minns det som att det var många fler än en jag fick o planterade. men... var har de andra tagit vägen?
Det kanske.... Eva i H vet svaret på! Nej, jag tror inte du har varit här o grävt upp... men du verkar ju lyckas med dina. Några tips? Såååå tacksam, för de är ju så söta.
Anma... ja, nu vet jag ju inte varifrån du skriver, men Sverige är ju avlångt o det mesta av landet ligger väl fortfarande i något som är vinter eller kanske vår-vinter... Kanske är det så att du ska vara glad att du slipper den sydskånska vintern (mörkt, grått, blåsigt o blött) o istället haft fördelen med en vintervit vinter... Ska bli kul att se dina - o andras - vårtecken o se vad som dyker upp var och när...
Sist, men ändå viktigt: Chamomille - hade velat se den där snögubben