Tack för alla hållna tummar och kramar!
Har pratat med en sjukvårdare nu men hon visste inget om de där labbsvaren vars svar jag väntat hela dagen igår. Hon kunde inte se det för det var på en annan dator...sa hon. Hon skulle prata med veterinären och han skulle ringa.....åhhh jag blir gaaalen på att vänta och vänta..... det är så oroligt!!!
Morris var ialla fall piggare idag mot igår. Han hade inte kräks något men han hade inte hunnit äta något. Medicinen mot illamående ska hinna verka först.
Nu ska dom ta nya blodprover för att kolla blodvärdena och sen ska dom ta ett nytt urinprov för det senaste var lite missfärgat. Dom skulle inte göra någon leverbiopsi idag. Jag vet inte om det är ett positivt eller negativt besked....jag funderar så om dom fått ett negativt besked och det bara är veterinären som får meddela sånt. Han sa igår att dom inte kan göra en biopsi om han var för dålig. Annars kanske det innebär att dom fått bra svar och inte behöver göra någon biopsi. Ja ni märker vad tankarna far!!!!!
Så det är bara att fortsätta att vänta...och vänta....och vänta...och vänta.....