Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> HJÄÄÄLP MIG!, köpt hus, vad göra?
          sasssyy
          Inlägg 26-06-2010, 08:15
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 18
          Medlem nr: 25 795

Vi har äntligen köpt hus.. och då kommer paniken *S*

Jag är ju helt ny på detta med trädgård och husfix men har övat i några sommrar på sambons sommarställe och nu växer både potatis, sallad, jordgubbar och rabarber i kökslandet (som jag för övrigt själv grävt efter stor röjning av äckliga ormbunkar)

Huset vi har köpt ligger mer eller mindre i skogen, med en väldigt kuperad trädgård och det är en hel del buskar och träd och jag har inte en jävla aning om vad det är för växter *pinsamt värre*

Jag klämmer in några bilder från stället och ser om någon kan hjälpa mig lite...

Vi kommer flytta in under augusti-september någon gång (inte helt klart med datum än men senast 1 september, 4 sept åker vi dock till USA i två veckor..) vad ska man göra med växterna vad gällande beskärning och sådant? Ska man kanske anlita någon så här det första året och hjälpa en?
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  3HKBQHE0COLGQU92_3PAR0BMCTN86UV5H_____resize_s_800_0.JPG ( 221.81k ) Antal nedladdningar: 54
          Bifogad fil  3HKBQHE0COLGQU92_3PAR0EUSHN86UVBL_____resize_s_800_0.JPG ( 260k ) Antal nedladdningar: 40
          Bifogad fil  3HKBQHE0COLGQU92_3PAR0K32DN86UVKP_____resize_s_800_0.JPG ( 270.75k ) Antal nedladdningar: 29
          Bifogad fil  3HKBQHE0COLGQU92_3PAR12KLPN86V0U9_____resize_s_800_0.JPG ( 242.11k ) Antal nedladdningar: 35

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 11:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon