Alla har vi ju gjort saker som vi ofta undrar hur vi kunde komma på en sån idé.
Jag klassar mig själv både som klok och idiot i dessa fall. Mycket har jag lärt mig av att se andra göra nåt dumt men minst lika mycket har jag gjort själv.
Vissa saker är för pinsamma att ens berätta om för om hjärnan bara jobbat lite längre än näsan räcker så hade de aldrig hänt.
Jag har fått förbud här hemma att handskas med superlim. Två gånger har jag fått åka till farbror doktorn med ihoplimmade fingrar.

Varje gång när nån ringde läkaren härifrån så svarade de alltid 'vad har hon lyckats med denna gången?'
Tack för den.
Min kompis far sa till mig en gång att 'vad du än gör så lukta inte på ren ammoniak'.
Hehe, vad gör jag då? Jo, jag hittade en flaska med ammoniak och sniffade lite försiktigt. 'Det var väl inget farligt?? Luktade ju ingenting.'
Sen satte jag näsan närmre och sög in rejält med 'luft' precis vid flaskans öppning.
Snacka om ett knytnävsslag i ansiktet!!!
Ja, jag har ju inte gjort om det iaf.
Det finns en sak jag gjort som nog ligger på första plats av idiotiska saker att göra. Jag får fundera ett tag på om jag vågar tala om exakt hur dåraktig jag var.
(Även den gången frågade läkaren vad jag lyckats med nu.)
Ja, en hel del av sakerna jag ställt till med har krävt läkarvård. Just detta tillfälle slutade med en brännskada.
Jag brukar skylla den 'dårgenen' på min far. Han har både lyckats såga sig i knät med motorsågen OCH köra över sig själv med traktorn. Det har inte jag trots att jag använder både motorsåg och traktor.
Jag kommer på egna dumheter istället.
Vad för idiotiskt har du lyckats med??
(alltid kul att utbyta pinsamheter ibland

)
Redigerat av Katie: 21-09-2010, 22:58