Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Bedragare
          Samsara
          Inlägg 25-01-2011, 22:39
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 633
          Medlem nr: 8 160

Varför händer allt mig idag? =/ Först ringer en från Folkspel, när jag går in på min företagsmail nu så har en bedragare skickat mail till mig. Detta hände mig exakt för ett år sen innan och jag har lärt mig nu. Men när man är så dum att man använder Googles översättning för att få texten till svenska och glömt ta bort den ursprungliga texten som ska bli översatt så kommer kommer nog inte folk att nappa på några erbjudande. Kopierar in texten han skickade till mig.

bra dag mitt namn är Seledy Jag kommer att säga ditt företags profil är mycket intressant, kommer jag vilja att veta att du bredvid det verkar som vi men har samma intresse, så jag blir glad att höra från dig så att vi kan prata mer i detaljer. tack på förhand. Seledy good day my name is Seledy i will like to say your business profile is very interesting, i will like to know you beside it seems we but have the same interest, so i will be glad to hear back from you so that we can talk more in details. thank you in advance . Seledy

Dessutom så är jag i person en människa som gillar att driva med folk som jag vet ska försöka lura mig, så det här lär ju bli intressant. Jag tror han/hon är nybörjare på detta, haha.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 04:52

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon