Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Pioner är ju skapligt snygga
          Överbölingen
          Inlägg 26-01-2011, 18:58
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 602
          Medlem nr: 707

Snurrade runt en stund idag för att få ett grepp om vad vi egentligen har i trädgården. Blev inte klokare av det. Men häpnade lite över frugans pioner. De som hade hamnat på bild alltså.
          Bifogad fil  Paeoniatenuifolia1.jpg ( 124.71k ) Antal nedladdningar: 30

Bifogad fil  Paeonia_lactiflora.jpg ( 54.45k ) Antal nedladdningar: 20

Övriga har jag i bloggen

De av er som varit på mässan i Älvsjö och handlat knölar och lökar vet ju att det är lite Las Vegas över resultaten. Men det här knippet liljor blev det av en kvarglömd påse somjag hittade i matkällaren en försommardag för några år sedan. De kommer snällt varje år numera...Bifogad fil  Liliumbulps_from_expo.jpg ( 104.7k ) Antal nedladdningar: 27
          .
          Men inte tror jag att det var de liljorna jag hade för avsikt att köpa.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 04:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon